Niebywałe chamstwo….

Niebywałe chamstwo i pogarda dla społeczeństwa.

Pokazują kim są i gdzie są i nas mają.

Debata o SORA-ch. I na ławach sejmowych były same niedobitki, dosłownie na palcach by policzył . A ludzie w kolejkach do lekarza i na Sorach w tasiemcowych kolejkach o pomoc, a tam lekceważenie i wzgarda. Na korytarzu tam i z powrotem śmiga sobie raźno śmierć czekając na klientów..

I na kogo wyście cholera głosowali?

Na kogo?

Jak ci wszyscy z lewa i prawa z walizkami…. całymi watahami….. gnali do pociągów i na lotniska. wolne weekend my weekend wy robota…….

A potem głupawo szczerząc zęby, idiotów będą z Nas robić w Radio i Telewizji, demagogie oprawiać i durniom lub naiwniakom kit głupoty wciskać.

Nawet Fakt zamieścił dziś fotkę z ilości pustych miejsc w sejmie…..

do kogo były kierowane przemowy.  Do tych pustych ław?

Jak długo jeszcze będzie ten naród tak głupi i tak spolegliwie sterowany ze będzie ulegał tym wyzutym z ludzkich potrzeb populistom……pokazali gdzie maja naród polski i Nasze ludzkie, Polskie  problemy zdrowotne…..

pokazali pełną gębą.

Pchają się na stołki i stoły za kasiorą do …..uni. …..Pomogą wam w czymś?  Nie —– będą was gnębić jak nigdy dotąd. Będą Waszymi największymi gnębicielami…..

a wy nadal śpicie………….

budzicie się ——- pogadacie ….. i nadal śpicie………

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dusza, Społeczeństwo. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

37 odpowiedzi na „Niebywałe chamstwo….

  1. MUKI pisze:

    Pisałem :
    Idą bardzo ciężkie czasy, czasy awantur, bijatyk, palenia opon i napadów. Opozycja chce Majdanu, a rządzący tylko Kasy. Kumoterstwo poplecznictwo, kablowanie będzie na porządku dziennym. Winny nie winny będzie zbierał cięgi.
    Wygra ten co na roli ale to będzie purynowe zwycięstwo.

  2. MK pisze:

    Wygra ten co na roli !!!
    nie wiem czy wygra ale wiem ile zarobi po drugiej stronie mojej granicy – stawka 13 euro/godz. przy 200 godz. daje około 11 tys. zł. Z tej strony płacą 2350 – 2500 zł. za cały miesiąc co jakby nie liczył daje około 13 zł/godz. Tak więc wygrywa i to w stosunku 4 do 1 ten co na roli z tym co u nas na roli jest…
    nie ma się więc co dziwić, że są, a i idą, ” bardzo ciężkie czasy, czasy awantur, bijatyk i palenia opon… ” – a wczoraj przejazd protestujących rolników ( ciężkie maszyny rolnicze) przez centrum miasta zablokował ruch na kilka ładnych kilometrów,. za to w obstawie i z kogutami bo to solidarność rolnicza była….

  3. Maria_st pisze:

    Jak długo jeszcze będzie ten naród tak głupi i tak spolegliwie sterowany ze będzie ulegał tym wyzutym z ludzkich potrzeb populistom……pokazali gdzie maja naród polski i Nasze ludzkie, Polskie problemy zdrowotne…..”

    Muki bo Polska to dulszczyzna, niestety. Przez wieki zostalismy ulepieni na istoty bez serc i ducha, ale myślę że sami na to pozwalając . My teraz nie możemy miec własnego zdania, bo za samodzielne myślenie–kara . Najgorszą zarazą jaka zjada nas od wewnątrz to religia i tam gdzie sięgnęla naszego serca -tam najczęściej fanatyzm pod każdym wzgledem…kapłani maja się świetnie nawet w czasach tzw rozumu….tak ludziom wtłoczono potrzebę zbawcy jako antidotum za kary.
    Musi być nad nami ktoś z zewnątrz, decydować o nas i widać z jaka to korzyścia dla nas…..jak już mamy dość zakłamania to mamy kryzyś i wojnę…..i tak to sie kręci.
    Z tym donoszeniem to właśnie unaocznia jak się nami manipuluje i zmienia nasze postrzeganie.
    I co z tego że czynia tak często niby z dobroci serca wierzący w Jezusa….czy nie widzą, że znależli się w pułapce ?
    Nawet na tzw blogach duchowych widać jak to działa, właściciele piszą pięknie jak to żle inni czynią a sami innych obrazają szkalując ich dobre imie …tak to działa….
    Nie ma co oczekiwać ze taka mentalność zniknie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki……teraz widać kto jaka drogą idzie i większość jak im sie mówi czy pisze dokąd zmierzaja..to mówia…straszą i straszą….ale wniosków nie wyciągają tylko maja pretensje do tych, którzy im uswiadamiają, że żle czynia a nie straszą.
    I Muki nie licz, że to się zmieni….tylko niewielu jest mądrych

  4. MUKI pisze:

    No i co im to dało…………upieprzyli życie innym a przecie byli jednymi z pierwszych do glosowania. leźli i klepali a tera siedzą………na jakie gówno glosowali takie mają, a ze im nie wyszło? Do kogo mają pretensje? Blokują miasta a może zablokować tak wieś? zobaczą jak to jest dobrze…….
    Wybierają takichże gównianych przywódców to i maja gówniane swoje życie…….

  5. MUKI pisze:

    Maria_st.
    No i co z tego ze masz rację, No i co z tego ze rozumiesz. No i co z tego. Jesteś jedyną dostrzegającą aspekt społeczny jego chorobę i mimo ze wnosisz ścieżkę poprawności i tak cie w duszy maja.
    ten blog odwiedzają też bezdenni głupy, nic nie znoszą ot łażą bez pożytku i bez celu , sami nie wiedząc czego szukają,a najgorsze w tym ze innym przeszkadzają bądź to z zawiści bądź z niezrozumienia czy swej głupoty wciśniętej im pod czachę indoktrynacji ., ale jest on kierowany do osób myślących i zmieniających nawet ciut swe otoczenie. Bo w trudnym czasie będziesz mieć ziemie a ja będę mieć narzędzia do tej ziemi. I samodzielnie nie będziemy mogli egzystować tylko w zespole tylko się wzajemnie wymieniać tym co jednym jest potrzebne a innym zbędne w nadwyżce.
    Ludzie puści jak ja mawiam, same kukły, takie śnięte leśne dziadki, nie potrafią pojąć ze sami to sobie nawet grobu nie wykopią bo nie będą mieć czym.

    Tobie zaś powiem ze kiedy przyjdzie czas twe gospodarstwo będzie stać pod 5 metrową wodą. tam gdzie jesteś będzie morze…….wiem ze kochasz ziemie i plon ale nie będzie ci tobie on.

  6. MUKI pisze:

    I co najbardziej mnie budujące w tym wszystkim to fakt iż wczoraj otrzymałem mail z którego jestem szalenie zadowolony.. a w nim takie oto wyrwane kobiece nie pełne zdanie…..
    „””………mieszkam…….wiem, że musimy go opuścić. „””””
    To kobieta, matka, rozumiejąca powagę sytuacji i fakt ze w chwili prawdy musi być gotowa bez zwłoki to swoje ukochane miejsce opuścić.
    Warto dla takiej postawy prowadzić ten blog………..

  7. Zadziwiony pisze:

    Scena polityczna jest całkowicie zablokowana. System wyborczy został stworzony w taki sposób, że żadna niepowołana siła nie ma prawa zaistnieć w polityce w sposób zagrażający układowi. Demokracja w praktyce to zupełna fikcja, a sam termin służy jedynie do otumanienia społeczeństwa i skłonienia go do głosowania w wyborach, czyli dają ludziom iluzję wpływu na rzeczywistość. . Do władzy rwą się karierowicze wyłącznie dla własnych korzyści, a gdy już zaistnieją w polityce, to ludziom dają tylko tyle , by ponownie na nich zagłosowali i nie wszczęli rewolty z głodu. Napychają sobie kieszenie , realizując zalecenia władzy zewnętrznej. Kto zarządza w imieniu władzy zewnętrznej stanem tubylczym najlepiej widać po symbolach ustawionych na stole w magdalence. Stały tam dwie menory na przeciwległych końcach stołu. W ostatnich wyborach głosowałem na PIS przeciwko PO. Chyba jeszcze raz w życiu zagłosuję i oddam głos na „Konfederację” by wbić klina w POPIS. Nie wiem czy to ma sens, ale w obecnej sytuacji jest to jedyna istniejąca siła kwestionująca paradygmaty polskiej polityki i mogąca mieć choć jakiś marginalny głos w sprawach Polski. Nikt inny się nie liczy. Może to będzie jakaś iskierka do zmian w Polityce ale nadzieje mam nikłe.
    Po wielu chudych latach u mnie w rodzinie (szeroko rozumianej) pojawiły się ciąże i ja mam dylemat czy zawracać tym młodym kobietom – moim krewniaczkom głowę w sprawie szczepionek. Do pewnych decyzji trzeba samemu chcieć dojrzeć, a tutaj czasu już niewiele zostało. Poza tym mogą mieć do mnie pretensje, że komfortu ich pozbawiłem. Wg Prof. Majewskiej najbardziej na powikłania narażone są najinteligentniejsze dzieci. Specyfika budowy mózgu. Te rozszerzane w Polsce do granic absurdu szczepienia mogą więc mieć za cel „obcinanie głowy” Polakom, pozbawiając nas elit do tej pory wybijanych w wojnach. Bardzo słabo to wszystko wygląda.

  8. MK pisze:

    „Konfederacja”, to J. Korwin-M, zapewne o to ci chodzi… mnie JKM zniechęcił całkowicie w ostatnich eliminacjach do parlamentu europy, swoimi wypowiedziami o hitlerze” i holokauście, jego niewinności oraz niewiedzy…
    ” nie wiedział o holokauście = nie ma dowodów, że wiedział ” i to mu zapamiętałem…
    co do szczepionek masz rację – ci którzy ” niedorośli ” w żaden sposób nie uwierzą w prawdę o szczepionkach… jakakolwiek by ona nie była. Poza tym, faktycznie, bez tej wiedzy czują się komfortowo, i niech tak zostanie, i do następnych szczepień… aż do całkowitego zatrucia organizmu.

  9. Maria_st pisze:

    Wg Prof. Majewskiej najbardziej na powikłania narażone są najinteligentniejsze dzieci. Specyfika budowy mózgu.”

    I ja tak uważam
    Psychopaci podaja nam zatrute cukierki, kiedy sie obudzimy ?
    Pewnie w przyszlości i stamtąd bedziemy chcieli to naprawić….tylko czy można ?
    Winnymi tego stanu rzeczy są psychopaci i ci którzy wykonuja ich plany…farmaceuci, lekarze, pielegniarki, urzędy karzące rodziców którzy nie chca truć i zabijać swoich dzieci…
    Tak to działa…..a potem zdziwienie, że ludzie umierają na różne choroby i to nie ze starości, bo teraz nie ma granicy wieku na odejście….
    Gdy wyłamujesz się z tej grupy zaczyna sie nagonka, obrażanie, obarczanie winą…i co ciekawe…często to robia tzw zwykli ludzie….tak bardzo są pozbawieni samodzielnego myslenia .
    Zastanawiam sie dlaczego pozwoliliśmy zaistnieć tej sytuacji ?

  10. MK pisze:

    ” Zastanawiam się dlaczego…”
    1. bez ” takiej ” wiedzy czujemy się komfortowo…
    2. samodzielne myślenie to domena 1-3% całej ludzkości …
    3. z lenistwa i przede wszystkim umysłowego…

  11. katarzyna2258 pisze:

    Dzień dobry wszystkim, może komuś się przyda:
    https://www.facebook.com/events/2292511360984270/
    są również spotkania w innych miastach
    pozdrawiam czytelników i gospodarza

    • MUKI pisze:

      I ja miło powitam
      szczepienie to koszmar, to taki sam koszmar sterowany obcą nacją jak „””Praworządność””” w UE.

  12. katarzyna2258 pisze:

    Nie dopisałam, więc się poprawiam, są to spotkania dotyczące tego jak nie szczepić, od strony prawnej, jeśli gospodarz uzna to za niestosowne, proszę o usunięcie

  13. MK do Muki'ego pisze:

    „””………mieszkam…….wiem, że musimy go opuścić. „””””
    już to pisałem – ale przypomnę, musimy mieć kilka opcji tego opuszczenia…
    takie na już i tuż, tuż – znajomi, rodzina w części, terenie najmniej zagrożonym
    obecnie – własne lokum na jak największej wysokości, ja, po zamianie mieszkań, znajduję się na wysokości 75 m n.p.m.
    niezależnie od tego gdzie mieszkamy – mieć przygotowany ” zestaw podstawowy do zabrania ze sobą w razie „W””
    przede wszystkim – być gotowym (mentalnie) do opuszczenie swojego domu wraz z domownikami.

    • MUKI pisze:

      75 m n.p.m.
      No i co z tego? Mieszkasz w dolinie. i co z tego,,,,,,nawet jak twój wierzowiec wysokościowy zostanie to będzie to wsysa wśród morza. A nawet gdyby miało głębokość 2 metra a bedzie co najmniej 10 to i tak nigdzie nie popłyniesz w pław bo wszędzie w około będzie woda i woda jak okiem sięgnąć.
      Najwyżej będziesz biegał góra dół dla wprawy.po schodach….
      To ze ludzkie kukły w kraju nie pojmują ze są jak w chlewni skazani na zagładę przez swych pokręconych z nienawiści i pychy wyższości braci humanoidalnych. Oni chcą tu osiąść wiedząc ze ich ziemia zostanie skażona na zawsze. Wiec chcą nas wymordować w taki sposób jak Sumerów już to zaplanowali……Dlatego chorobę trzeba wytrzebić w naszym narodzie,,,,,,i t szybko…….

  14. MK pisze:

    Mieszkasz w dolinie.
    nie – w czteropiętrowym bloku na wysokości 75 metrów n.p.m. wg wskazań gps nawigacji…
    LOKUM na już i tuż, tuż – to znajomi, prawie-rodzina w części, terenie najmniej zagrożonym… okolice Krakowa.
    miejsce docelowe dla zstępnych – sami sobie wybiorą – mają wiedzę taką samą jak moja, którą to ja zawdzięczam Tobie.

  15. Muki pisze:

    `Nie szkodzi ze 75 nad poziom morza. nadal mówię ze mieszkasz w dolinie. a to oznacza ze wokoło ciebie przyszłe morze i morze, to co wspaniałe przychodzi późno, to co złe przychodzi natychmiast.
    Ja mówię wielu………… służycie tym panom co maja pieniądze nie słusznie wam zabrane, ale nie znaczy to ze jesteście ich niewolnikami lub kamerdynerami.
    im pieniądze się skończą Wy zostaniecie.
    i którzy rozdawali fałszywą jałmużnę na kolanach będą o nią Was błagać. U mnie nie mają nawet kropli wody.

  16. MK pisze:

    Nie szkodzi ze 75 nad poziom morza.
    no wiem – Nizina Szczecińska, ale kombinowałem inaczej, ode mnie do Dąbia (jeziora) żabi skok, tam są pływadła i pływadełka ( jakby co „będzie co pożyczyć” ) od znajomych.
    A w razie bardziej wolnego ‚W’ – będę miał czas na dojazd do Krakowa bo i tam są zaznajomieni z sytuacją jaka może nastąpić, i wiedzą co robić, i jak długo mogą (mają) czekać.

  17. MK pisze:

    ” U mnie nie mają nawet kropli wody ”
    u mnie mają śrucinę między oczy, i to nie byle jaką bo 5,5 mm. pistolecik też mam nie byle jaki
    – max zasięg to ok. 80-90 m. a zasięg skuteczny to 20-30 m. i w mała puszkę (0,333) trafiam 9/10…

  18. Zadziwiony pisze:

    MK pisze:
    7 kwietnia 2019 o 06:30

    Korwin, to niestety pajac i sądzę, że jest zadaniowany w kierunku kanalizowania pewnych grup społecznych. Kiedyś byłem jego zwolennikiem, gdy świadomość rzeczywistości była u mnie dużo mniejsza. Jest tam jeszcze trochę osób „pozasystemowych” niech pokażą co potrafią i jakie intencje im przyświecają. Jeszcze raz spróbuję, choć jak powiedziałem – bez przekonania i nie wiem czy nie lepiej w tym czasie na „majówkę się nie wybrać.
    Ostatnio jestem często w lesie. I co mnie dziwi. Prawie w ogóle w tych czasach nie ma tam ludzi. Kiedyś gdy moje dzieci były małe często do lasu jeździliśmy i można było spotkać tam człowieka. Dzisiaj oprócz sezonu grzybowego kompletna pustka.

    • MUKI pisze:

      Mam naprawdę świetne podwieszenie w % – entach podwieszenie blogera ale wtopił w doc fotki i zdjęcia i cholernie trudno to rozdzielić.
      Ale przyparłem się

  19. MK pisze:

    „wtopił w doc fotki i zdjęcia”
    swego czasu dużo w .doc pisałem a i zdjęcia zamieszczałem…
    po najechaniu na zdjęcie i kliknięciu w nie pojawiają się ograniczniki i wtedy możesz ze zdjęciem zrobić co chcesz – wyciąć, zmniejszyć, skasować, skopiować itp.
    tak samo z rysunkami…

    • MUKI pisze:

      Nic z tego gość w rysunek wtopił fotke.
      w edycji doc-a to nie problem bo jedno na drugim ale w przesłanym do edycji już kicha….bo scalone.

  20. MK pisze:

    ” Prawie w ogóle nie ma ludzi….
    nie ma bo wszyscy chorują, nie wiem jak u Was ale w mojej dolinie jakiś „pomór”, epidemia czy cuś… i to nie tylko grypo-pochodne ale i czyraki, wyrostki, zatrucia jelitowe, jakieś nadwrażliwości, uchyłki itp. a na koniec ataki kolki nerkowej, rodzenie kamieni, i co najgorsze to czerniak…
    za moich czasów i doświadczeń o nowym tworze informowano dopiero po bad. hist-pat. obecnie „lekarz” już na skierowaniu na chirurgię nowotworową pisze „czerniak” – wzbudzając u rejestratorek wielkie zdziwienie a i przestrach, coś niebywałego się dzieje…
    o sytuacji polit. to nawet pisać nie warto – bo za co to wszystko – za to że ” Wybierają takichże gównianych przywódców…… ” – to i gówniane swoje życie mają …

    • MUKI pisze:

      wysyp i obsyp świń w chlewie jak o nas mówią – główna przyczyna ALUMINIUM……+ kultury bakterii i wirusów, itd. te latające syfy ludzkie, nas zraszają tym syfem.
      ale odpłacą im dobnym za nadone

  21. MK pisze:

    ALUMINIUM
    jest tego jakiś inhibitor co by powiązał i wydalił….

  22. Maria_st pisze:

    „wysyp i obsyp świń w chlewie jak o nas mówią – główna przyczyna ALUMINIUM……+ kultury bakterii i wirusów, itd. te latające syfy ludzkie, nas zraszają tym syfem.
    ale odpłacą im dobnym za nadone ”

    Zraszaja nas co najmniej od 20 lat tylko, ze wczesniej ludzie tego nie odczuwali. Pamietam właśnie z tego okresu jak odbierałam to w gardle i sąsiadce mówiłam—ze te samoloty co robia nad nami kratki coś nam zrzucają i truja. Wtedy nawet o tym sie nie czytało, a ja to poczułam na sobie….ehhh. A coraz wiecej ludzi umiera na raka ale media w zastepstwie aby rozmydlic temat rzucaja nam hasła–szczep się bo odra grasuje….dzieci nie szcepione–bez dostepu do przedszkoli.
    Ot tak nami manipuluja a głupi ludzie łykaja to bez zastanowienia i kłocą sie co lepsze–PO czy PIS….taki cyrk na kółkach mamy z PoPisami żonglerki słownej.
    Coraz mniej mi niestety żal ludzi.

  23. Zadziwiony. pisze:

    Maria_st
    Dzisiaj trzeba by samymi odtrutkami się zywić i suplementy wcinać. Czasyu by na to nie starczyło by wszystkie trucizny zneutralizować..Warto też chcyba głową nieco popracować, bo dużo chorób chyba tam ma swoje źródło..

  24. Maria_st pisze:

    Dzisiaj trzeba by samymi odtrutkami się zywić i suplementy wcinać. Czasyu by na to nie starczyło by wszystkie trucizny zneutralizować..Warto też chcyba głową nieco popracować, bo dużo chorób chyba tam ma swoje źródło..”

    Zadziwiony można rzec–wszystko ma swój początek w głowie, a reszte sobie dopowiedz

  25. MUKI pisze:

    Maria_st – jest ale zabroniony………….

  26. MUKI pisze:

    MK
    te wszystkie pływadełka znajomych maja jedną wspaniała cechę…………………..toną a ty razem z nimi…a sadzisz ze oni nie maja rodzin i są głupcami,…………naiwniak……..

  27. MK pisze:

    ” naiwniak…..”
    nie-bardzo, tam jest tego tyle, i z tak różnych materiałów, że nie wszystko utonie….
    przy wodzie 50 m. n.p.m. te opuszczone łódeczki będą pod moim osiedlem,
    przy 30-40 na oś.Słonecznym… – 1/2 żabiego skoku, mój punkt jest jednakowoż zapasowym i nie dla mnie, no nie dla nas. i obym się nie pomylił…

    • MUKI pisze:

      ale one toną…….sądzisz ze to bedzie woda?
      Nie ….. poszukam i pokaże mniej wjęcej jak to bedzie wtgladać tylko 100 razy bardziej aktywne……..

  28. Zadziwiony pisze:

    Muki
    „Maria_st – jest ale zabroniony………….”
    Puść trochę farby. Ja tam nigdy zakazami się nie przejmowałem i tak już u mnie pozostanie….

  29. Wiesław52 pisze:

    Witam
    Wszystkie te pływadełka, mają rację bytu pod warunkiem, że woda będzie się podnosić w miarę spokojnie, tak, jak w czasie przypływu. Ale jeśli to będzie gwałtowny napływ typu tsunami to nie ma szans. Chyba, że ma się łódź podwodną. Ja zakładam, że mój teren nie będzie zalany, a i tak mam się jeszcze gdzie wynieść wyżej. Gorzej będzie jak wody opadną. Było to już mówione – wymyte cmentarze, martwe zwierzęta, martwi ci co nie uciekli i inne choróbska i epidemie.
    Pozdrawiam.

    • MUKI pisze:

      wiesłąwie dam fotkę jak powinno sie zrobić sobe taki kajak taką czujaś wizualizacje.

  30. Maria_st pisze:

    Muki
    „Maria_st – jest ale zabroniony………….”
    Puść trochę farby. Ja tam nigdy zakazami się nie przejmowałem i tak już u mnie pozostanie….”

    Zadziwiony choc nie do mnie to skierowane, ale ze ja zaczęłam…podpowiem:
    wejdz do działu : Bije się z Myslami…tam masz odpowiedz….wiesz co wczesniej napisałam

Możliwość komentowania jest wyłączona.